Wednesday, May 29, 2013

Modni reviji v tem tednu


Pred dvema tednoma sem se sprehajala po pisti v Narodnem domu v Mariboru, saj je Srednja šola za oblikovanje (moja bivša šola) imela tako kot vsako leto modno revijo, kjer so se predstavili dijaki 4. letnikov. (slika zgoraj). Tudi jaz sem lani pridno šivala in se potem še sprehajala po pisti. Ko uspem vam mogoče pokažem (:
Malo sem zašla. Želela sem samo povedat, da se bodo te čudovite kreacije in še ostale od študentov Fakultete za strojništvo v Mariboru predstavile ta četrtek (torej jutri), kot zadnji dogodek v okviru meseca mode v štajerski predstolnici.

Kje: Pokrajinski muzej Maribor,
Grajska ulica 2
Kdaj: ob 19.uri

Poleg te modne revije pa nastopam še na eni. Za vse tiste z zahodnega dela Slovenije pa to soboto, 01.06. ob 19.uri v Kopru na Titovem trgu.

Zakaj vikenda ne bi preživeli ob morju in ob pogledu na lepa dekleta in še lepša oblačila?
Se vidimo?

Love, Evelina

5 comments:

  1. Ti imaš pa kar veliko projektov in raznolikih aktivnosti :) Všeč mi je tvoj način preživljanja časa... Prostega ali delovnega ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam ja in to je nekaj naj lepšega kar je možno (: Jaz več ne ločujem prosti čas od delovnega :D

      Delete
  2. uuuu najs. :) super blogec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina. Ti si velikokrat v MB-u. Če imaš kaj časa le pridi kaj pokukat :P

      Delete
  3. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets nessa

    ReplyDelete