Monday, May 27, 2013

Moja ključna napaka pri teku

Bilo je obdobje, nekje dve leti nazaj, ko sem tekala vsaki dan pred poukom s prijateljico in to kar nekaj časa. Potem je prišla teta zima in s tem konec teka. Naslednjo pomlad pa sem že spet veselo začela s tekom. Potem pa spet letošnja dolga zima in zdaj smo tukaj. Ko sem prišla do ugotovitve, da nisem napredovala v teku. Zakaj? Vse te mesece, ko sem tekala, sem tekala točno po določeni potki. Začela na isti točki v parku in končala na isti točki, pravtako v parku. Težava je v tem, da sem podzavestno vedno postajala utrujena, ko sem se približevala "koncu". Ter še zadnjih 100  metrov samo pospešila koliko sem lahko in tako končala tek. Le včasih sem se odločila in naredila kak krog več, ampak to je bilo mogoče kakšnih 500 m ali pa nekje okoli 1 kilometra. Potem pa sem v podzavesti že mislila, da je preveč. 


Nekaj let so moji teki izgledali nekako takole.

To pa sem ugotovila, ko sem bila v Beogradu in se spravila tekat ob Donavi. Čeprav sem začela že ob sedmih zjutraj je sonce vztrajno pripekalo. Takrat sem naredila 4,47 km. To je bil zame "rekord", saj doma sem vedno namerila nekje med 2 in 3 km. Prejšnja leta pa si nikoli nisem niti merila. Tako sem v Beogradu ugotovila, da zmorem več.

Presenečena nad kilometri.

Zato sem se pred nekaj dnevi odločila, da ne tečem več po isti potki in sem vijugala in krožila po parku, ter tako prišla na 6,67 km. Zunaj je bil hladen majski večer, le malo kdo v parku, glasba na mp3-ju prav za tekaške namene in mi je uspelo. Vem, da bi lahko še več, vendar nisem želela pretiravati za "prvič".

Zdaj vem, ni luštno tekat po isti progi, čeprav je bilo za čase ko sem hodila v šolo to super, saj sem točno vedela koliko časa mi vzame tek. Ampak zdaj čas več ni problem. Tako da komaj čakam na še več pretečenih kilometrov, ravno prav hladnih večerov in druženje z mp3-jem ali pa s kom drugim, če se mi pridruži.

Ste imeli kdaj podobno težavo?

Love, Evelina



10 comments:

  1. Podobno težavo sem imela jaz lani, ko sem bila skoz poletje doma in tekala/hodila vedno isti krog, saj je blo fajn, ampak sem mislila, da je to to. Potem sem pa začela laufat po mariboru in sva s fantom ugotovila, da je ful boljše vedno tekat po drugi poti in v drugi smeri. Toliko možnosti je kje lahko tekaš.. ob Dravi, do otoka, do dvoetažnega mostu, do parka, do kalvarije, piramida, na tabor.. itd :)
    Tako, da si res super naredila ker si tekala drugje, ravno problem je v podzavesti.
    Super drugače, čestitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja čeprav jaz bom večinoma po parku ker mi je najbližje. Se pa enkrat morem spravit ob Dravi, to mora bit užitek! Pa pogosto tekaš?
      Hvala (:

      Delete
  2. Čestitke, dobro ti gre! In zanimive ugotovitve, sploh nisem nikdar pomislila na to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, čeprav verjamem da gre tebi boljše :P

      Delete
  3. O super objava, res je nekaj na tem :D. Jaz sem se lani sicer spravila tečt in za čuda zelo hitro napredovala (pred tem sem na smrt sovražla šport, sploh tek), potem pa sem nekaj zbolela in seveda nehala, zdaj se pa ne morm spet spravit :S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Erika :D Točno vem, kako je ko zboliš in se težko pobereš nazaj. Zato sem se jaz odločila, da sploh več ne bom zbolela :D

      Delete
  4. Bravo bejbi!

    Tudi jaz laufam zdaj vsak dan - in se že boljše počutim :)

    Enako se je zgodilo tudi meni drugače :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verjamem, kot prerojem si :P Kak bi blo fino, če bi kdaj lahko laufali skupaj :P Bi si bili otivacija, druga drugi :P Ojooj, potem veš kako je to :D

      Delete
  5. Jaz se pa spomnim naju predlani ko sma tekali vsak drug dan :P In sma tudi vedno meli isto pot, se pa spomniš ko sma 1x tekli proti kalvariji in sma zdržali eno uro? takrat sma spremenili potko in se sploh nisma zavedali kak dolgo tečema in kolk lahko zdržima ( s tem da sma še šle takrat po stopnicah ) ... :)

    ReplyDelete
  6. You need to be a part of a contest for one of the
    most useful sites online. I'm going to recommend
    this web site!

    My page ... The Language Of Desire

    ReplyDelete