Friday, May 31, 2013

Prvič naredila...

 Kaj mislite, kaj sem prvič naredila? Najbrž ne bi hitro ugotovili. Prvič sem namreč skuhala kosilo in tako razbremenila mami. Kuhanje in pečenje me ni nikoli mikalo. Tudi ko mi je mama začela, da pri svojih letih bi pa že lahko. Sem jo samo prosila, naj me pusti pri miru, da bo me že začelo zanimat, ko bo čas za mene in naj me ne sili, ker mi s tem naredi še večji odpor. Dojela je da imam prav. Tudi ko je šlo za učenje, me nikoli ni bilo potrebno opominjat, da se morem učit. Sem že bila dovolj odgovorna, da sem to sama vedela. Zato me je pustila. In zadnje čase se vedno bolj ukvarjam s področjem kulinarika in prehrana. Zato tudi odločitev, da jaz kuham.


Naredila sem bučkine polpete in kraljevi krompir. Za začetnico ni bilo lahko, priznam. Lupanje krompirja in ostale zelenjave še gre. Ko pa pride do rezanje krompirja na tanke rezinice, pa sem že čutila bolečino v prstih. Največje težave pa sem imela pri dodajanju soli. Mami ni problem, če je zelo soljeno. Ata pa ima rad čim manj soli. Ker nimam občutka, sem za prvič pri krompirju mimo brcnila samo to, da je bil tudi za ateja premalo soljen, ter da bi sir moral biti po celotni površini, saj je okus mnogo boljši. Bučkini polpeti pa so bili za "dol past". Zdravi, dobri, tudi mrzli in zelo okusni.

Ribici.

Po prvi preizkušnji, lahko rečem, vsaka čast tistim (tudi moji mami), ki kuhajo vsaki dan. Porabi se veliko časa, predpriprav, premlevanja v glavi in tudi energije. Saj vem sčasoma se navadiš, upam da se bom tudi jaz. Ker nočem bit ena izmed tistih, ki vržejo v mikrovalno neko zmrzjeno stvar (ne morem rečt hrano) ali pa redno hodijo po restavracijah, ter ne vedo niti, kakšne sestavine uporabljajo v kuhinji, niti kako čista je kuhinja in so s tem zadovoljni. Jaz nisem, ker vem da je hrana najpomembnejša poleg gibanja.



Love, Evelina

22 comments:

  1. js tut nisem ljubitelj kuhanja :D sem pa velik ljubitelj hrane :D

    ReplyDelete
  2. Te čisto razumem! Mene že od nekdaj ne mika kuhanje >.< upam, da bom kdaj dobila ta kuharski navdih, saj peka slaščic še gre samo do kuhanja pa imam odpor prav tako do zalivanja rož na oknih, haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz te čisto razumem :D Ker sem bila ista. Je pa zalivanje lažje kot kuhanje :P

      Delete
  3. mmmmmm, niti jaz tega nism vedla, kak lepo!!! :P Zgleda dobro, kaj jima je blo všeč polpeti, sploh mami?? Boma midva tudi kdaj povabljena na tvoje kosilo ne ? :DD
    Ponosna na tebe! :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mojo kosilo vidva kdaj povabljena? Hmmmm... Morem še premislit :P
      Mami so bili všeč :D Hvala *:

      Delete
  4. Nice post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  5. Ju, priznam, da me je šokiralo to zdaj!
    Zgleda pa ful dobro, pa še pogrinjek je tak luštn!

    Jaz ful rada kuham, ko imam navdih, takrat ful uživam.
    Ko pa moram kuhat, ker domači pričakujejo, da bom te že neke naredla, če sn doma, in imam polek tega še ful dela in še svoje frustracije, ko ne grejo stvari po planu, pol pa se mi včasih skoro spiple od jeze zraven. Pa za 5 ljudi ogromno časa vzame, no odvisno tudi kaj kuham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jaz znam presenečat :D
      Hvala, to je za začetnico velik kompliment.
      Ja tega je tudi mene srah... pa ko bom mogla kar kuhat potem vedno ko si bodo zmislili :D

      Delete
  6. te povsem razumem. :))
    tudi sama ne kuham, če že kaj spečem. :))
    p.s.: hvala za komentar na blogu, očala nosim približno en teden, ker se mi je vid poslabšal. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugotavljam da nas ni malo (:
      Malenkost...

      Delete
  7. iii super. tudi mene tole kuhanje leze pod kožo. :) je res super.

    dobro zgleda. :P xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala (: Ja res začne se začne plazit pod kožo :D

      Delete
  8. Jaz sem pa vedno mela občutek, da si ti tak kuharski mojster :D drugače pa mene tudi dooolgo časa ni zanimalo, pravi antitalent sem bla. Zdaj pa kako leto vedno kuham ko mam čas, še posebaj ko gledam kake dobre recepte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuharski mojster hahhaa. Ta pa je dobra :D

      Delete
  9. Super,da si začela kuhat, jaz si sama kuham že skoraj 4 leta, ko sem začela z ločevalno dieto, ker me pač doma noben ni podpiral in sem rekla, jah, nič, se bom pa kuhat naučila. Od takrat sem redkokdaj jedla kakršnokoli drugo hrano kot svojo, razen če sem v restavraciji ali če kuham z nekom skupaj oz je podobno kot jaz :)
    Le tako naprej! ;)

    Deja Zu

    ReplyDelete
  10. O, a veš, da sem najprej pomislila, da si nekaj skuhala :) Ker vem, da si enkrat že pisala o tem, da nisi ravno prijateljica s kuhinjo al nekaj podobnega :) Super pridna, bi se kar povabila zdaj k tebi na kosilo ;) Meni je tudi bolj všeč skuhano, domače, zdravo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisem vedela, da sem tako predvidljiva :D Dobrodošla, samo mislim, da ne bi ravno zavohala kje sem doma :P

      Delete
  11. Imam prav lažjo vest zdaj, ko vidim koliko nas je Neljubiteljic kuhanja :) sicer zdaj ko sem med tednom v študentu, malo bolj vsrkavam recepte, da prihranim kaj denarja pri hrani. Ampak prej sem bila pa vedno daaaleč daleč od kuhinje. Od vseh stvari najbolj sovražim olje. Verjetno lahko kar blog na to temo spišem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olje, uff to pa je zanimivo :D Ja tudi meni je malo odleglo ko sm opazila koliko nas je.. Najraje bi dala to mami za prebrat :D Da bi videla, da ni tako hudo in da to nisem samo jaz :D

      Delete
  12. Njam njam tele bučkine polpete bi zdele jedla :p Pridna, super zgleda :) xx

    ReplyDelete