Saturday, March 16, 2013

Mojih šest razpoloženj...

To sem pisala danes ponoči okoli pol ene ure:

"Imam šest razpoloženj:
Zelo slabo. Takrat jočem ker boli. Ne zaradi udarca v telo, ampak zaradi udarca tja, kjer zaboli najbolj.

Slabo. Takrat mi razpoloženje iz zelo dobrega ali dobrega pade na slabo. Samo zaradi kakšnih besed ali dogodkov. V glavi pa si govorim: "Evelina ni vredno, a ni bilo fajn se smejat in jokat ob enem?"

Dobro. To sem večino časa. Takrat pozabim na smeh in jok, ampak samo sem in počnem... Izključim možgančke in ne razmišljam preveč.

Zelo dobro. Ko se zbudim z desno nogo in je dan lep, brez nekakšnih nihanj. Moja tehtnica (to sem tudi po horoskopu) je takrat v ravnovesju.

Odlično. Ko mi kakšna malenkost polepša dan in ko vem, da je iz srca. Cenim jih tako, kot majhne stvari cenijo mene, da me tako razveselijo. Ko vidim videe, ki me nasmejijo in pozitivne citate. Ta občutek traja... lahko pa preraste tudi v...

Vrhunsko. To je takrat ko sem hvaležna za vse kar imam in za vse kar me še čaka. Ko hodim po mestu z glasbo v ušesu in se smejim. Ko mi malo kdo lahko to zbriše, ker sem zadovoljna z tem kar sem. Ker vem da ne škodim nikomur in da sem čista kot izvirska voda. Brez sovraštva, maščevanja, ljubosumnosti, nesramnosti, nehvaležnosti, hinavščine, govorjenja za hrbtom...
Vendar je to točko najtežje "furat", čeprav ti ostajaš enak, brez zgoraj naštetih slabih stvari. Me kljub temu ljudi, ki mi pomenijo veliko še vedno pikajo z konico šestila, tam kjer najbolj boli in pri tem prav nič ne opazijo, kakšen dejansko si in kako jim pomagaš, čeprav bi oni morali meni.
Saj sem le ženska (nežnejša, ranljiva) in otrok (vesela malenkosti in potrebna varnosti). Sem tudi močna, ampak včasih potrebujem samo kakšno roko, ramo, uho, nasmeh ali dlan. In že spet sem močna naprej. Osebi pa sem 100x hvaležna. V glavi imam osebo, dve ali tri, ampak to sporočilo ne bo prišlo do prve, druge, kaj šele do tretje.


Zato se bom spoprijateljila z psom. Oni znajo poslušat. Jokat, ko jokaš ti. Pogleda te točno tako, da se ti celo žival bolj zasmili, kot se smiliš sebi in kaj je najlepše ostane tam in še za varnost je poskrbljeno.
P.S. Sem iz Maribora in iščem psa poslušalca. Če kdo nima časa za sprehode s svojim psom, sem jaz pravi naslov. Rešim vaš problem, pa še svoje težave. Vaš kuža pa pridobi eno prijateljico več. Aja, pa prosim naj se ne goni, ker pol se ne bova kaj dosti sprehajala (:

Včasih sem res vesela, da imam sebe. Kmalu tudi psa.

Mi je katera punca podobna? (:

Love, Evelina



4 comments:

  1. http://www.wimp.com/ballpit/ samo poglej;)

    ReplyDelete
  2. Sem že razmišljala o ''terapevtskem'' sprehajanju psov, pa mi je tisti Snagin pajzelc predaleč, da bi še uspela tečaj opravit.
    Dobro bi se bilo s kako tetko najdit, ko si nabavijo male energijske bombe ala višavec, potem ga pa ne folgajo sprehajat, ker je prehiter zanje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak s to dobro napisala. Saj to jaz tudi mislim, da bi kakšni tetki pomagala.. Ali pa nekomu, ki ima psa, pa ne časa (:

      Delete