Friday, March 1, 2013

Macroni & My First DIY

T: "Evelina nekaj imam za tebe. Upam da te bo to spravilo v dobro voljo" ...
Jaz: (jo prekinem z nasmeškom na obrazu).
T: "No, ali te spravim v še boljšo voljo."
Jaz: (se še bolj nasmejim).
In potem mi je dala makrone.
Sledil je objem, potem pa sladkanje: 




Malinin makron. Boš?
Druga stvar ki sem vam jo želela pokazati, pa sta zapestnici (na moji roki), ki sem ju naredila jaz:



Skoraj vse kar sem potrebovala: 


To je moj prvi DIY (Do It Yourself) in tudi moj prvi makron, ki sem ga poizkusila. V modnem svetu so oh in ah. V Parizu jih lahko vidimo v vsaki slaščičarni. Vedno me pa je zanimalo, koliko so res dobri in sem presenečena nad njimi. Niso sladki tako kot izgledajo, notranja krema pa ima dejansko okus po sadju.

(:
 
So vam všeč makroni in kako se vam zdi moj prvi, preprost DIY?

Love, Evelina




15 comments:

  1. Kjeeeeeee jih je kupla? :o
    za DIY sem te malo navdušla tudi jaz, ne? hihi ;) sem na tem, da nabavim eno super knjigo in nadgrajujem svoje delo veš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem že nekaj časa nazaj mislila naročit v Q-ju. Pa jih niso imeli. Pa je bila še edina možnost v meku.
      Oja, si me navdušila. Hvala ti (: Tako je prav :P Komaj čakam, da preberem in vidim kaj novega.

      Delete
    2. Torej v Q jih v splošnem imajo? Kaj pa če grema kar po francoske? :)
      I'm glad to hear that :)

      Delete
    3. Mislim, da je takrat rekel, da nimajo ampak da jih bodo dobili, samo je izgledalo da ni najbolj ziher (: Uuu veš kak, francoski še morajo biti boljši :P

      Delete
  2. všečni diy projekt. :) vedno so super. komaj čakam, da narediš še kaj.

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Sva že dve (: Zdaj sem ravno enega zmazala :P

      Delete
  4. ooo obožujem makrone!!! <3 Tukaj jih kar v Zvezdi kupim, za novo leto pa sem kar vse zasula z njimi :D Sem jih pa tudi v Franciji probala, ampak ni bilo očitne razlike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, ja v Lj imajo več tega.. Koliko pa stane en? (radovednost :P).. Ampak vseeno je nek poseben občutek makrone jest v franciji čeprav so isti :D Vsaj zame bi bil :P

      Delete
    2. ma mislim da je 1,20 al 1,40 nekej tazga :)

      Delete
    3. Uuu, potem so še dražji, samo so pa mislim da tisti v zvezdi večji,ne?

      Delete
  5. Oooo zelo srčkana DIY zapestnica!

    ReplyDelete
  6. Oh makaroni <3.... Moja najljubša sladica :)!

    xx

    ReplyDelete