Thursday, March 21, 2013

Nice day

Dan se je začel zelo zgodaj. In to kar ob 5ih zjutraj ko se je mama, nič glasnejša kot sicer, odpravljala v službo. Ker nisem mogla zaspati, sem pogledala film, ki je bil žalosten in končala v solzah. Mogoče bi si le morala izbrati kakšno komedijo, ampak včasih so tudi solze super. Dopoldne se mi je lepo nasmihal sonček in z veseljem sem ob sončni svetlobi brala knjigo. Popoldne pa je sledil prijeten sprehod z svežim zrakom in lahkotnim vetričem. Ko sem prišla domov sem nekako zaspala ob klavirju (videoposnetek spodaj), ampak samo za pol urce. Ko sem se zbudila pa sem mislila, da sta minili vsaj dve uri.

Glasbeni vložek, ki želim da bi v pomladnih ali poletnih mesecih obiskal tudi Maribor. Prostor že vem. To bi lahko bilo v mestnem parku, po možnosti v času festivala Lent. Potem bi se vlegla na trato in opazovala vrhove dreves in modrost "nebes" (rima se.. ;)..






Čeprav se tudi takšnega sončnega zahoda, kot je na posnetku ne bi branila, ampak potem bi se morali predstavit na Piramido (:

Love, Evelina

1 comment:

  1. lep dan si imela. moji se zadnje dneve začnejo ob sedmih s treningom, potem pauza, potem sestanek pa spet trening , mogoče tekma in grem spat ob enajstih,. vedno znova in znova. :D
    ampak vseeno uživam.

    xoxo, Nina

    ReplyDelete