Wednesday, March 20, 2013

Mama me danes odložila pri moji bivši srednji šoli. Hodila sem po potki, tako kot 4 leta poprej. Odprla sem vrata, ki sem jih pred pol leta že nevem kolikokrat. Pogledala na oglasno desko, ne vem zakaj sem se za trenutek želela ustavit in odkorakala proti stopnicam. Potem pa sem slišala znani glas: "Eeeeveeelinaa." Takoj sem pogled usmerila proti glasu in izrekli sva nekaj besed. Potem pa vse te znane stopnice, hodniki, prehodi, učilnice, zbornica... Tam srečam profesorja, ki sva se pozdravila in je rekel, da je zdaj ko me je videl odpotoval 2 leti nazaj. Kasneje sem razmišljala, zakaj ravno dve leti. Potem sem se spomnila, da me je učil samo v prvem in tretjem letniku, če se ne motim. Spomnila sem se, kako me je v eni učilnici "metalo" in sem bila hiperaktivna, da nisem morala normalno slediti pouku in upala, da se ni spominjal ravno teh pripetljajev. Potem sem šla mimo avtomata za vodo in kavnega avtomata - lepi spomini. Pa mimo wcja in vse do šivalnice. Kjer sem videla vse dobro znane obraze... Vendar brez mojih sošolk in sošolcev.

Mislim, da je čas da obiščem še osnovno šolo.
Se je že vam, kaj podobnega zgodilo? Dokaj zanimiv trenutek poln spominov.

Love, Evelina

11 comments:

  1. sama ko obiščem osnovno šolo nisem kaj preveč navdušena, ker nimam ravno najlepših spominov na ta čas. Ko bom čez kakšno leto obiskala gimnazijo pa bom najverjetneje bolj navdušena, ker kljub temu da komaj čakam konec, vem da jo bom pogrešala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glavno, da bodo na gimnazijo lepši spomini (:

      Delete
  2. Moram rečt, da odkar sem končala srednjo šolo, se še nisem vrnila na obisk in sploh ne morem verjeti, da bo junija že 4 leta odkar sem bila zadnjič tam. V osnovni šoli pa sem bila nazadnje dve leti nazaj, ko je imela sestra valeto in je bil kar čuden občutek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 leta :o.. No, saj pri meni je pa tako za OS. Že tudi 4 leta nisem bila.. Za SŠ pa bom nekaj časa vsako leto tam, dokler bom nosila obleke na šolski modni reviji (:

      Delete
  3. Jaz vsake 2 leti oz. 1 leto obiščem osnovno šolo. Zelo lepo je privabit ta občutek nazaj... :)

    ReplyDelete
  4. Če sem jaz mogla prestopiti prag srednje šole mi je bilo kvečjemu neprijetno in zoprno :) Šolo sem hotela končati čimprej, ker mi smer ni bila všeč in se mi je neznansko mudilo naprej na faks :)

    Osnovna šola pa res drži lepe spomine. Imela sem čudovite sošolke in sošolce, s katerimi smo še danes dobri prijatelji, to so bila leta prvih res tesnih vezi in prvih izkušenj. Oja :)

    ♡K

    ReplyDelete
  5. Super blogec in dobro napisano. Tudi sama sem pred kratkim obiskala staro srednjo šolo. Kar zanimivo je bilo. :) Kako se te profesorji spomnijo, te sprašujejo kako si, kje delaš, kaj študiraš. :)
    Res super izkušnja.
    v osnovni pa že nekaj let nisem bila, čeprav sem skoraj vsak dan poleg nje, ker je poleg nogometno igrišče, kjer delam. mogoče bi morala malo pokukati tudi noter kdaj. :D

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina.. Oh ja, vem kako je to.. Sem včeraj izkusila, samo az sem takoj po pol letih že bila tam..
      Pol pa le idi obiskat še osnovno šolo.. (:

      Delete
  6. eni smo pa še v srednji šoli, pa komaj čakamo da gremo ven iz nje :D sem se pa podobno počutla, ko sem pred kratkim šla na svojo osnovno šolo. Tak ekstra zanimiv filing je. Pa poln spominov, raznoraznih... :)

    ReplyDelete
  7. Sem morala sedaj prav preračunati koliko časa nazaj sem zapustila srednjo šolo, in sem se kar malo zgrozila. Poleti bo že 7 let:O
    Kako čas hitro teče.

    ReplyDelete