Wednesday, March 6, 2013

Audrey Hepburn

Sploh ne morem verjet, da še nisem nobene objave namenila njej.
Njej, ki mi je že veliko let vzor in njej, ki je tako lepa, da bi lahko njene fotografije gledala ure in ure. Seveda nisem samo jaz tako impresionirana nad njeno lepoto. Opazili so jo mnogi. Tako režiserji, kot tudi fotografi ter predvsem modni oblikovalec Givenchy. 

Skupaj z Givenchy-jem.   

Ko so Audrey prosili naj jim zaupa svoje nasvete za lepoto, je zapisala:
- za privlačne ustnice govorite prijazno 
Dokaz, da je bilo pri njej res tako in da ni samo blefirala: 
Sodelovala je z igralci, režiserji in vsi so se se strinjali da je, ne samo lepa navzen, ampak tudi navznoter.

- za lepe oči, iščete to kar je dobro v ljudeh 
Dokaz:
Njej oče jo je zapustil pri 6 letih. Popolnoma sta prekinila stike. Kasneje ga je poiskala prek Rdečega križa in ga do konca njegovega življenja tudi finančno podpirala.

- za lepo postavo delite hrano z lačnimi
Dokaz:
Živela je v času 2. svetovne vojne na Nizozemskem, kjer so kasneje imeli težave z prehrano. Ko ni dovolj hrane za ljudi, ki jih imaš rad in zase. Takrat znaš cenit in delit.

- za lepo držo hodite z vednostjo, da niste nikoli same.
Dokaz:
Imela je svojega psa in srno. Ob živalih se nikoli ne moreš počutiti sam.

- za lepe lase dovolite otrokom, da enkrat dnevno skozi njih povlečejo svoje prste
Dokaz:
Imela je 3 spontane splave, vendar čez nekaj let se ji je nasmehnila sreča in dobila je dva sinova.

In nadaljevala:
Ljudje potrebujejo več kot le materiale dobrine.
Punce/ženske pomnite: Če boste potrebne pomoči, jo boste našle v vaših dlaneh. Ko odrastete, boste odkrile, da imate dve roki: eno, da pomagate sebi in drugo, da pomagate ostalim.
Dokaz:
Lahko bi napisala, da je bila UNICEF-ova ambasadorka dobre volje in da je pomagala otrokom in ljudem v Aziji, Afriki in Latinski Ameriki. Ampak največ prikazuje ta fotografija:

O lepoti je še povedala:
Lepota ženske ni v obleki, ki jo nosi, v njeni postavi ali pričeski. Lepota ženske se opazi v njenih očeh, ker so oči vrata njenega srca. To je kraj, kjer počiva ljubezen. Lepota ženske ni v njeni zunanjosti, temveč se prava lepota nahaja v njeni duši. Ta lepota je skrb, ki jo nesebično ponuja, je ljubezen, ki jo izžareva. Lepota ženske se povečuje z leti, ki minevajo.

Da je to res dokazuje ona sama...

Brez make upa, photoshopa in plastičnih operacij je izgledala takole pri svojih 63 letih. To je bilo eno leto pred njeno smrtjo. Umrla je januarja leta 1993, 9 mesecov pred mojim rojstvom.

Love, Evelina

 

13 comments:

  1. Uf, še ko je starejša bila, je bila lepa!

    ReplyDelete
  2. Več takšnih zvezdnic bi potrebovali.

    ReplyDelete
  3. Ja, čudovita je bila. Taka gracilna, krhka, ampak hkrati močna osebnost. Lepo, da si se spomnila nanjo.

    ReplyDelete
  4. To je ženska v pravem pomenu besede. Ravno pred kratkim sem si kupila prstan in verižico z njeno podobo iz prve fotke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam. Uuu, zdaj pa ju le s ponosom nosi (:

      Delete
  5. za 63 let je zgledala super :D!

    ReplyDelete
  6. HEy! Ker rada prebiram tvoj blog, sem te izbrala za Liebster award =)

    http://itislovelyfood.blogspot.com/2013/03/bonboncek-me-yesterday-with-this-move.html

    Neja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neja, to je res lepo slišat in zato ti hvala, da si me izbrala (:

      Delete
  7. Wow, polepšala si mi večer. Res hvala za tako iskren in lep komentar. Vesela sem da me tudi ob napisanih besedah začutiš. Saj če me ne bi potem, ne bi mogla napisat tak komentar.! (:

    ReplyDelete