Tuesday, March 26, 2013

Beauty products


Če sem predkratkim napisala kaj uporabljam za mojo kožo. Potem bom zdaj, na željo Nine napisala, kaj uporabljam za ličenje.

 Začela bom s korektorjem, ki je temnejši in dobro prekriven.

Potem je puder Alverde, ki sploh ni tako prekriven, vendar se ten lepo porazdeli po celem obrazu. Tako se vsaj ne počutim, kot da sem zbetonirana in še lepo diši.
Če si pred vsem tem nanesem kremo za obraz. Je nujno še sfiniširat z pudrom v prahu, saj se drugače svetim, ko svetilnik sredi oceana. (:
 

Če se mi mudi ali pa samo kam hitro skočim. Si nanesem samo črn tuš. Na zgornji veki ob trpalnicah in tudi na spodnji veki. Včasih je ta črta čisto preprosta, včasih tanjša ali debelejša z različnimi zaključki in začetki.

Ker imam zelo goste in dolge trpalnice, se te kar hitro povesijo, zato si jih s tem malo poviham navzgor.

Nato dodam maskaro, ki trpalnice samo pobarva in poudari...

Na hitro še poudarim lička z rjavkastim odtenkom...

 Ustnic ne mučim. Na njih nanesem samo nekaj balzama, brez šminke.
In sem ... Vse skupaj mi vzame 5 - 10 minut. Seveda lahko tudi več. Včasih ko ni časa, pa kdaj tudi kaj izpustim.

Kako dolgo pa ve porabite za ličenje - dokaj naravnega, vsakodnevnega make upa?

Love, Evelina

11 comments:

  1. Hehe, rajši ne bi o času za ličenje :P Če je kaj blogovrednega, je lahko tudi eno uro.

    Za vsak dan pa ali samo obarvana krema + korektor + puder v prahu, brez tega ne gre. Recimo 10 min.
    Če packam z očmi pa do največ 30 min.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, sem si kaj mislile kaj boste puste, ki imate beauty bloge napisale :P

      Delete
  2. sama za make up porabim 10- 15min
    malo korektorja in pudra da prekrijem mozolje, maskaro in pa eyeliner. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jaz sem bila ista ko sem hodila v šolo. 5 min in fertik. Zdaj si vzamem 15 min - za hiter make up.

      Delete
  3. super blogec. :D

    In ful so mi všeč stvari, sploh korektor mi je všeč pa še od naravne kozmetike je, in ker je moj od essence pri koncu, bom mislim, da vzela kar tega. :D
    Drugače pa super, ker vidim da uporabljaš same naravne stvari bolj. In tudi ne pretirano drage, vendar dobro izbrane.

    upam, da boš še kdaj naredila kaj takega,

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina (:
      Jaz sem prej tudi imela od essence. Pa mi je tale boljši, malo bolj prekriven. Ja pri kozmetiki ne zapravim veliko. Ker se mi zdi vseeno ali bom imela puder od alverde, ki je naraven ali od Chanela, ko je drag pa še nenaraven. Plačaš samo znamko. O kvaliteti pa ne bom, ker ne vem. Mogoče so bolj prekrivni, ampak se mi zdi da tudi bolj težki, kar se mi pač zdi (za mene) da ni za vsak dan.

      Delete
    2. O tem sem tudi jaz že pisala, tudi od cenejših firm so včasih stvari še bolj kvalitetne :)

      Delete
  4. Zjutraj za make-up s senčkami,eye-linerjem ter vsem možnim, haha :D porabim 15 min :)

    Zadnje čase pa me je fant navadil, da sem tudi samo z maskaro ter malo puderčka zanj najlepša :)



    Če grem pa ven, pa si vzamem tudi do 1 uro - ampak za res popoln make-up :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je super (: Da imaš že tako prakso da v 15 minutah. Bravo tvojemu fantu.. :D
      Ojooj, koliko časa porabimo za lepoto (:

      Delete
  5. Tale puder od Alverde je res super!
    Jaz tako za vsakodnevni make up porabim največ 10 min, če pa hočem malo bolj poudariti oči s senčkami, pa nekje do 15-20 min.

    ReplyDelete
  6. Aa, vidim, da tule uporabljaš kozmetiko, ki ni testirana na živalih. Super! <3
    Jaz pa (kot študentka arhitekture) imam na voljo kakšnih 3 minute za vsakodnevni makeup, če po pravici povem :D

    ReplyDelete