Sunday, March 3, 2013

Handbag from newspaper

Vem kako je ko porabiš več ur ali tudi več dni za ustvarjanje modnih dodatkov, oblačil ali slik, saj sem hodila na srednjo šolo za oblikovanje in tam se to dogaja.

 Zato zelo podpiram mojo prijateljico, ki je porabila 40 ur, da je naredila torbico iz časopisa. 



Dobila je veliko pogledov in pohval iz ulice. Zato se je odločila, da jo na Bolhi postavi na dražbo, ter tako s pomočjo vas določi ceno le te. (za povezavo kliknite TUKAJ). 
Kasneje pa da tudi drugim dekletom možnost, da samozavestno zakorakajo z njo.

Napišite koliko bi dali za njo. Pri tem pa upoštevajte delo, stroški materiala in unikatnost.


Hvala za pomoč.
Vam je torbica všeč? Bi imele takšno torbico?
 Love, Evelina

P.S.: Hvala za tako velik odziv in pomoč pri izbiri obleke. Kmalu bom preštela predloge in objavila na FB strani, katera bi mi po vašem mnenju najbolj pristajala. Si pišemo. (:

Moja Facebook stran: http://www.facebook.com/evelinamalinaa
Všečki dobrodošli.

6 comments:

  1. Izvirna in zelo lepa torbica :) Verjetno je res pritegnila veliko pogledov, saj je odraz njenega truda in domišljije :) To naredi torbico še bolj posebno :)

    ♡K

    ReplyDelete
  2. Pozdravljene punce!
    Jaz sem tista, ki s torbico pritegne mnogo pogledov in pozitivnih komentarjev s strani neznank :) hvala za lepe komentarje, Evelina hvala za objavo! Če katero zanima torbica, se lahko obrne name. Izdelana je tudi ena iz modnih revij, ki je meni še ljubša, kmalu pa bo nastala tudi torbica v stilu stripov :)

    With love,
    P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malenkost, kaj takega mi je v veselje delit (:

      Delete