Thursday, March 28, 2013

uh...

Torej za menoj sta dva dneva "trdega" dela. Res sem bila pridna. Ni bilo ravno tako zelo trdno delo, zato tudi narekovaji. Ampak me je pa malo izčrpalo, čeprav je na koncu nastala lepa stvar. Gradiva pa imam tudi veliko za pokazat. Me pa malo ovira ta čas. Tik-tak, tik-tak.

Pri tem mojem trdem delu sem pa tudi zelo uživala ob glasbi. Malo so se mi nasmihali zaprašeni orginalni CD-ji, ki že dolgo niso bili poslušani. Prva je bila Natalia Oreiro. Ko je bila telenovela Divji angel, sem se zaljubila v Natalio in tudi v njene španske pesmi. Zraven pa ugotavljala, koliko sem si zapomnila besedila in zaporedja pesmi (:
 
 
Ona mi je enostavno zelo lepa. Mogoče ne toliko v tem videospotu, kot pa drugače. Je pa sam videospot, vsaj meni noro lep. Sploh pa ples po ulicah in dež... Jaz bi tudi (smrksmrk..)
 
 
Drugi CD je bil Tabu - Male nore ideje.. Ki sem jo nazadnje poslušala v zgodnjih najstniških letih. Prav vrnila sem se nekaj let nazaj. Ko sem besedila še vedela v nulo in poleg prepevala tako, da so slišali tudi sosedje. Na to nisem ravno ponosna (:
 


Potem pa sem še zavrtela najnovejši CD od Zaz. Iz španščine v slovenščino ter naprej do francoščine. Vsi najbrž poznamo že Je veux, ki je noro dobra, ampak tudi najbolj znana. Zato delim z vami eno manj znano:
 

Ste poslušali že kdaj kaj od zgoraj naštetega?

Love, Evelina


9 comments:

  1. Joj Evelina!

    Tudi jaz sem zanč prou iskala komad na kerga sm skos plesala ko sem bila majhna! In prav tako je bil to rio del plata <3

    Danes tekoče govorim špansko in vse razumem, heeh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaak dobro (: Torej nisem edina, ki sploh pozna Natalio :P
      Lahko še samo dodam, srečnica ker govoriš špansko (:

      Delete
  2. Natalia ima res dobre komade, na njih smo plesali v osnovni šoli. :D
    Super blogec, Evelina. Si me res presenetila s tem.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Uuu le vidim, da nisem samo jaz to nabijala kot majhna. :P

      Delete
  3. Vaa, jaz sem bla čist zaljubljena v Natalio, ko sem bla majhna, no, mislim da že najstnica. Še moram nekje met kasete, saj takrat doma še nismo meli radia na CD. Pa ta album od Tabujev sem tudi skoz poslušala. Kak kul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj, kak zanimivo :D Sem mislila, da Natalio zelo malo ljudi pozna :P Noro res.! Probaj si zavrtet komade iz kaset. Boš videla, kak te bodo vrnili nekaj let nazaj :D

      Delete
  4. Hehe joj jaz sem bila tudi čist navdušena nad Natalio :D

    ReplyDelete