Friday, March 8, 2013

Liebster Award

Včeraj me je Neja zelo presenetila, ker me je izbrala in mi podarila tole nagradico:


Razlog, zakaj je izbrala ravno mene je zelo preprost, ker rada prebira moj blog.
Ampak najbrž se sprašujete, kaj je namen te nagrade.

Razlaga je tukaj, vendar v angleščini (priznam, ne ljubi se mi prevajat):

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.

The rules for accepting this award are:
You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!


Torej pravila so mala malica. Mogoče je edino malo težje izbrati 5 blogov, ker jih berem veliko. Ampak sem se potrudila, tukaj je mojih pet:
- Telovadit začnem vedno na isti dan - jutri
- Fabulous & Classy

V komentarjih na njihoviih blogih bom tudi utemeljila, zakaj sem izbrala ravno njih.

Love, Evelina

8 comments:

  1. Hvala, Evelina. :)

    Res lepo od tebe. In seveda noimnacija nazaj. Ker imaš super blog in si super oseba.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malenkost, Nina (: In hvala tebi to je res lepo slišat!

      Delete
  2. Jaz sem tudi izbrala tebe za Liebster award, ker imaš drugačen blog od ostalih (ni povezan samo z ličili in modo), mi je všeč, ga rada prebiram in se ob tem nasmejim. Upam, da boš še dolgo pisala, kar tako naprej ;)

    ReplyDelete
  3. Pa tudi tebi hvala za nagrado :)

    ReplyDelete
  4. Tvoj blog je zelo lično urejen, imaš super objave in seveda si tudi iz istega mesta kot jaz, zato sem te nominirala na svojem blogu :)

    Lep vikend,
    Maja

    ReplyDelete
  5. Oo hvala!

    Si bom vzela čas in tudi jaz naredila..

    Čestitam 50 članov! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malenkost (: Ti si kar vzemi čas.
      Si prej opazila kot jaz :P Hvala (:

      Delete
  6. Tudi jaz sem ti namenila nominacijo. Tvoj blog je res prežet s tvojim edinstvenim stilom, zato ga je super brati.

    ReplyDelete