Monday, March 25, 2013

Mother's day

Moja mami še danes nič ni dobila od mene. Najbrž je mislila, da sem pozabila, ampak nisem. Že od 8. marca naprej razmišljam o tem prazniku. (: Samo zjutraj se mi ni ljubilo it nikamor, ko pa je zunaj naletaval sneg. Potem pa me je poklical brat, da bo ji on zdaj prinesel. Pa sem si mislila. Okej, naj ji on zdaj polepša dan, jaz pa ji bom večer. Torej čez natanko 2 uri pride domov in na mizi jo čaka tole:
 






Nekaj za spomin in nekaj za želodček (:







Še lep, fotogeničen, pisano pomladen šopek od mojega brata (:

Vsem mamicam, želim lep praznik.
Moji pa hvala, za vse kar je naredila zame in kar še bo.

Love, Evelina


4 comments:

  1. zadnje vrtnice so božanske. :D

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  2. Naši mami sva s sestro kupili prav tako rožico pa tudi bonbonjero za zraven :)
    Nekaj malega, ampak ker ima rada rože, je to zanjo idealno darilo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto rožico, to pa je zanimivo (: Ja saj neka pozornost to je pomembno.

      Delete