Wednesday, March 13, 2013

For good morning...

Da bo tudi moja facebook stran bolj aktivna sem se odločila, da bom vsako jutro, ali bolje rečeno vsak dan objavlja eno fotografijo, citat, misel, video ali karkoli drugega, kar bo me inspiriralo, navdihnilo ali impresioniralo.

Skoraj vsako jutro preberem kakšno lepo stvar.
Saj veste kaj pravijo: Po jutro se dan pozna. In zadnje čase, od kar začnem dan z lepimi stvarmi, je le ta lepši. Vendar bom to zdaj zavedno delila še z vami. Mogoče bom komu polepšala dan, dala misliti ali le narisala nasmešek. 1 minutka vzetega časa in nič več.
Hvala pa vsem, ki si vzamete več časa, da prebere vse te stvari in pregledate blog.

Moja FB stran: http://www.facebook.com/evelinamalinaa

Se beremo.


P.S. Če bom pa na strani preveč težila, pa mi iskreno povejte :P

Love, Evelina

2 comments:

  1. nič ne težiš, super je. :)

    z veseljem te beremo. :D

    xoxo, nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, edina si ko je to rekla :D.. Tak da prav dvomim, da ne težim :P
      Hvala ti.!

      Delete