Wednesday, March 27, 2013

Fashion show in Celje

Prejšnji petek in soboto sem preživela v Celju - delavno seveda.

 "Moji" otroci so nastopali in danes sem videla slike in so čisto posrečene, tako kot oni (:

Najstarejši...







in najmanjše..

Ter jaz prvič z mikrofonom na odru. Prvo je bilo prav strašno, saj tega niti nisem vedela. Dobila sem mikrofon in navodilo: zdaj pa na oder, Evelina. In sem šla... Seveda se mi je zatikalo, ampak čez nekaj časa je jeziček tekel kot po maslu.
Vse je enkrat prvič...


Še vedela nisem, da me slikajo (; Upss..

Pa vi ste že kdaj v zadnjem trenutko dobili mikrofon v roke? Saj dejansko je to super, sploh trema ne dobi priložnosti, da te zajame.

Love, Evelina

10 comments:

  1. smilijo se mi otroci,pri rosnih letih vpeljani,zaslepljeni s potrošništvom,modo..sistem jih uničuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti otroci se ti res nerabijo smilit. Ker oni se še ne ukvarjajo s temi zadevami in samo uživajo. Uživajo v hoji, plesu in družbi. Poleg tega pa se še naučijo samozavesti, nastopanja v javnosti, pravilne drže in še veliko več. Nikakor niso zaslepljeni s potrošništvom in modo. Upa, da sem dovolj dobro razložila.
      Bi pa še samo nekaj dodala: Dodal/a si sistem jih uničuje. Če ti vidiš te slike nasmejanih otroških obrazov in pomisliš na potrošništvo in modo (velike modne hiše). Potem tebe sistem uničuje. Pa brez zamere.

      Delete
  2. Kako maš dolge lase! Waw;)

    Sicer so pa tamali najboljši - res totalno simpatični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res rastejo kot gobe po dežju (:
      Res so z njimi najbolj uživam.. :D

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala, čeprav sem tukaj res čisto na easy :P

      Delete
  4. se strinjam. tile otroci čisto uživajo na odru in zakaj ne bi delali nekaj, v čemer uživajo in se imajo lepo?. :) moja sestrična vadi balet, je tudi ona potem žrtev mode, plesne industrije itd? Ne, ker punca uživa v tem, kar počne, rada pleše, uživa v pozornosti in še tri ure po predstavi govori o njej, hehe. :)
    Pustimo otrokom sanje, naj počnejo kar želijo. Super fotke in res se vidi, da ste se imeli lepo. In ful lepe lase imaš, omamno dolge. Bi ti pa ukradla kavbojke. :D

    xoxo, nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Finta je, da je balet še hujši kot moda, vsaj slovenske razmere. Pa ne govorim o otrocih, ampak o tistih, ki se z baletom in modo resneje ukvarjajo. Pri baletu so večji pritiski glede teže, uničeni prsti na nogah, perfekti obrati, večja trema, težji vzponi in še in še. Ampak balet so ljudje v SLO sprejeli. Z modo pa smo daleč zadaj, čeprav se oblačimo vsak dan :P
      Pri otrocih pa je tako v baletu kot v modi luštno (: In se strinjam s teboj pustimo otrokom sanje (: Hvala. Tak se zmenima kavbojk ne boš ukradla, ker nisi dobra tatica :P

      Delete
  5. Najmlajši so mi najbolj prisrčni, kr cukri :)

    ReplyDelete