Monday, March 11, 2013

Smoothie

Tisti občutek ko se ti v ustih nabirajo sline, ko gledaš vse te v blenderju narejene napitke. Počasi se mi je preveč nabrala in začela sem z iskanjem dobrega blenderja. Na srečo pa sem pred nakupom, še raje malo pobrskala po kuhinji. Našla sem 16 let star blender, ki je bil v zelo umazanem stanju. Ves plesniv in izgledujoč nedelujoč. Odločila sem, da ga umijen in poizkusim, če še deluje. Čez nekaj minut je več sijoč delal kot nov. Malce je sicer glasen, ampak mu oprostim, saj je moral bit kakšnih 10 let tiho.

To sta pa najina pisana nastajujoča napitka (:

Zelenjavni napitek



Sadni napitek z malinami.

Imam raje sadne napitke, kot zelenjavne. Čeprav se zavedam, da so zelenjavni bolj zdravi. Se pa tudi zavedam, da se ne mislim silit z ničemer, kar mi ni všeč. Najboljše je začet s sadnimi, potem vključiš malo zelenjave, čez par let pa se že navadiš samo na zelenjavne napitke in je stvar rešena.
Še pred kakšnim letom nazaj, nisem jedla ne graha, cvetače in korenja. Zdaj vso troje že lažje prebavljam, samo je tudi odvisno v kaki obliki.

To pa je moj 16 letni lepotec:


Me prav zanima kakšno starost bo dosegel. (:

Če poznate kakšne enostavne napitke, jih delite v komentar prostorčku.

Love, Evelina

14 comments:

  1. Ta blender zgleda super za 16 let! :) Drugače pa jaz delam večinoma sadne, bi pa tudi rada probala kakšnega zelenjavnega :)

    http://shrani.si/f/3L/5c/31oq6dhq/2013-03-10-171604.jpg

    http://shrani.si/f/2r/xg/1VtNhmiH/2013-02-04-181413.jpg

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urška, jaz nisem vedela, da si na blogeru. Si me kar šokirala (:
      Zelo dobro izgledajo, najbrž pa so tudi zelo okusni.. Mmm, kar zdaj bi enega spila.. Ja, res zgleda super za 16 let :D

      Delete
    2. Ja, sem ti pozabla zadnič rečt da večkrat berem tvoj blog :)
      Res so, čeprav jaz malinovega nardim bolj nezdravega hehe ker sta prisotni tud smetana in malo soka :)

      Delete
    3. Hvala (: Vedno dobrodošla na njem (:
      Je manj zdrav, ampak najbrž zelo dober :P

      Delete
  2. O super! Saj ni tako zelo pomembno, kaj je dokler je sadje in zelenjava v igri. Jaz si ne predstavljam, da bi samo zelenjavni smoothie pila, ampak vedno dodam špinačo v svojga, se je sploh ne čuti!
    Bom pa še ta teden objavla recept za zeleni smoothie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Špinačp si neznam predstavljat.. Bom res morala enkrat probat. Ja prosim ta recept bi rada videla (:

      Delete
  3. jaz ponavadi zmiksam zmrznjeno sadje (maline, jagode) in banano pa navadni jogurt :) pa dodam še malce lanenega semena, pustim stati par minut, da se napije...in super zajtrk je pripravljen;) hehe...

    Če pa hočem kalorično bombo (ja tudi to znam naredit, haha)...pa uporabim dve banani in tri žlice nutelle :) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno, hvala da si me spomnila na laneno seme.. Uuu to pa je res bomba :P

      Delete
  4. Tudi meni so sadni ljubši, zelenjavne lahko spijem le, če so v kombinaciji s sadjem, drugače sploh ne :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saj se mi zdi da v zelenjavne mora bit vedno neko sadje vsaj ena banana, če ne druga.. So pa boljši če je eč sadja kot zelenjave (:

      Delete
  5. Ojoj to še deluje, ko bi ti vedla kolk je to prešumelo, ko je bilo novo, tu sem si delo take smoothie ko jih nikjer nisi takrat dobil, tu se je zmiksalo na kile grozdja, banan, jabolk... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veš da, sem ga vrnila v življenje :P Kak dobro, zakaj pa si zdaj več ne delaš? Zdaj razumem, zakaj ti nikoli nisi bil bolan ali pa samo enkrat na leto :D

      Delete
  6. Jaz se tudi potrudim in si vsak dan naredim enega. Najraje imam jagode + banana, poleti pa še malo sladoleda notri:) Drugače si dam pa tudi chia semena. Zelenjavnih pa še nisem pila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz še s sladoledom nisem probala pa s chia semeni tudi ne. Imam pa oboje namen enkrat poizkusit (:

      Delete