Saturday, March 9, 2013

My photos in studio

 "Evelina, videli smo te na fotografijah."
Jaz:" Res? Kje pa?"
"V Foto Taboru."

Prej me vidijo drugi kot jaz sama sebe. (:
Nekega davnega dne sem se šla slikat za dokumente in nastale so še dodatne fotografije, ki so čisto preproste in naravne. Kasneje so te slike obstale na policah in odvisele na stenah trgovine.
Včeraj ko je bil tako zelo lep sončen dan sem šla razvit fotografije za moj book, se pogledat in poslikat.
Kljub temu, da slike niso nič posebnega sem vesela, da bodo nekaj časa krasile studio.
Nad blagajno.
 

Pravtako nad blagajno. Slika je pod kotom in še odsev.

In jaz pač ne bi bila jaz, če ne bi slikala ta sončni zahod na poti domov.


Kako se vam zdijo fotografije?

Love, Evelina


5 comments:

  1. Lepe fotke ravno zaradi tega, ker so tako preproste..2. mi je pa najboljša, ker kar žariš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za spremembo je prav super videt mene bolj v preprosti verziji.. Hvala (:

      Delete
  2. Kako luškano, tudi meni se je zgodilo da so enkrat mojo sliko tako uporabili in je bila zelo podobna situacija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja je kar malo čudno, ko nisi pripravljen za tako fotkanje. (:

      Delete
  3. Hey! Nice blog!
    if you have time please look at my blog aswell and maybe we can follow each other?

    http://esmeebee.blogspot.nl/

    xx

    ReplyDelete